Palladium

18:50:00 donka reads 3 Komentarzy

Cześć! 
Przygotowałam dzisiaj dla Was trzy jakże prowizoryczne "lookbooki" do których dobrałam trapery marki Palladium

1. Pierwszy look opiera się na mocniejszym stylu. Skórzana kurtka (nadająca pazura każdej stylizacji!), obcisła bluzka, ciemne jeansy i oczywiście ukochane trapery. 
Pogoda pozwala mi testować te buty w różnych warunkach- cieple, zimnie, deszczu i słońcu. Pomimo tego, że są one zabudowane świetnie sprawdzają się w letnich warunkach. Noga się nie męczy, nie poci i co najważniejsze (bo mam z tym problem) nie obciera! 
Dawno nie trafiłam na buty po których nie miałabym chociaż malutkiego pęcherza więc bardzo na plus! 



2. Drugi look jest bardziej "na sportowo". Różnymi stylami chciałam Wam pokazać jak na pierwszy rzut oka trudne buty w rzeczywistości są mega uniwersalne. Świetnie pasują do czapy i luźnego t-shirta.
Przez ten tydzień czasu narzekałam na buty tylko raz. Początkowo bowiem, pomimo swojej "miękkości" bardzo trudno mi się je wkładało. Po kilku dniach rzecz jasna, wyrobiły się i teraz wsuwają jak laczuszki :D



3. Trzecia "stylizacja" jest typowo hmm, ogrodowa? Można ją tak nazwać? :)
Ogrodniczki, świetne, wzorzyste skarpetuszki od HappySock i trapery łączą się na prawdę idealnie! Ostatnim zdjęciem sugeruję Wam troszkę wspinaczkę. Czy nadają się również do tego dowiem się w lipcu, kiedy będę testować je na górskim szlaku.
Na razie jestem przekonana, że nadadzą się świetnie na festiwal, koncert, wyjście ze znajomymi, skok na miasto, do ogrodu. Mnóstwo możliwości prawda?
A gdyby tak ubrać do nich sukienkę? Jestem przekonana, że również wyglądałyby genialnie!


Podsumowując, dzięki uprzejmości sklepu internetowego MIVO posiadam dla Was 20% kod obniżający cenę WSZYSTKICH bucików ze strony :)
Wystarczy, że w koszyku wpiszecie kod rabatowy: DONKAREADS20


Dajcie znać jak podobają Wam się buciki, zdjęcia i oczywiście modelka :D Mój internetowy debiut za mną, fiuu :)

Zobacz również:

3 komentarze:

  1. Najbardziej mi się podoba pierwsza stylizacja - taka w moim stylu. ;)
    2 też jest spoko, a trzecia to raczej nie mój styl. ;)
    Pozdrawiam! :)
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również najlepiej czuję się w jedynce!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Brawo ty!
    Interesujące stylizacje. Skoro buty pasują do wszystkie to znaczy, że są idealne!
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń

Popularne Posty