WTK'17 fotorelacja

18:33:00 donka reads 6 Komentarzy























Zobacz również:

6 komentarzy:

  1. Ale zazdroszczę! Za rok na 100% jadę do Warszawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zajrzeć, chociaż pewne kwestie nieco mnie rozczarowały :)

      Usuń
  2. Jak ja zazdroszczę wszystkim, którzy mieli okazję pojechać na targi! :D
    W przyszłym roku pojadę na pewno, także nadrobię zaległości ^^
    Świetnie, że mogłam pooglądać kilka zdjęć, jak to wyglądało od wewnątrz ♥

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tylko podsyciłam Twój apetyt na wyjazd ♥

      Usuń
  3. Za rok muszę zjawić się na WTK, nie ma innej opcji :P Żałuję bardzo, że teraz nie mogłam na nich być – nawet nie tyle dla samych stoisk, książek czy przecen, ale dla ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecen to za bardzo nie było :) Taniej zamówić przez internet :)

      Usuń

Popularne Posty