Wielkanoc na zdjęciach.

13:04:00 donka reads 6 Komentarzy

Cześć! Chciałabym życzyć Wam wszystkim 
Wesołych Świąt Wielkanocnych,
smacznego jajka,
mokrego (ale wcale nie przez deszcz) śmingusa-dyngusa
oraz samych słonecznych i radosnych dni!
Z racji okazji stworzyłam krótką fotorelację z Wielkanocnego śniadania, czyli najpyszniejszego posiłku w całym roku!
Jak widać Wielkanoc oznacza pełny brzuszek nie tylko dla ludzi :)

Wiosenne i wielkanocne akcenty to must have każdego domu!


 
Tradycyjne posiłki, ahh uwielbiam Wielkanoc pod względem kulinarnym! Co jest Waszą ulubioną potrawą? A może lubicie wszystko? Jak ja :) 
 
Okej, ten baranek lekko mnie przeraża, ale jest smaczny! :) "Dupka" ukryta za winogronami, bo... już jej nie ma :) 
 Wszystko gotowe! Smacznego :) 




Dajcie znać w komentarzach, czy lubicie  takie krótkie fotorelacje. Ja przyznam się bez bicia, że uwielbiam oglądać je na innych blogach. Zawsze są dla mnie źródłem inspiracji, na przykład do tego jak za rok można udekorować własny stół :)
Pochwalcie się też swoimi ulubionymi daniami i oczywiście przepisami!
Ale spokojnie, to wszystko zróbcie później. Teraz usiądźcie wygodnie i po prostu odpoczywajcie po tym śniadaniowym maratonie :)

Zobacz również:

6 komentarzy:

  1. Naprawdę urocze, ładne zdjęcia :)

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jakim cudem, ale znowu jestem głodna - przez Twoje zdjęcia!
    Ciekawe ozdoby szczególnie stojaczek z królika (coś w tym stylu^^) :P
    Może niedługo kolejny podobny post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha <3 Nie powstrzymuj się i idź coś zjeść! :)
      Skoro Wam się podoba będę mieć to na uwadze i na pewno coś wykombinuję :)
      Buziak!

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia a baranek przeuroczy :D

    OdpowiedzUsuń

Popularne Posty