Mia Sheridan ''Bez winy''

12:29:00 donka reads 10 Komentarzy


Kira nie ma grosza przy duszy, za to mnóstwo kłopotów. W przeszłości odebrano jej to, co najważniejsze. Teraz musi postawić wszystko na jedną kartę, aby odmienić swój los.
Grayson walczy o przerwanie pasma życiowych niepowodzeń, ale przytłaczający ciężar wyrzutów sumienia kruszy resztki jego nadziei na lepsze jutro. Kira składa mu propozycję, która może go ocalić. Wystarczy tylko, że złoży przysięgę, wiążąc się z dziewczyną związkiem małżeńskim. Nie musi jej dotrzymać, przecież chodzi tylko o pieniądze.


Uwielbiam książki autorstwa Mii Sheridan. Jest to moim zdaniem jedna z tych autorek, które nie są docenione tak bardzo, jak być powinny. Wiedziałam, że Bez Winy będzie obłędną historią, to co podała mi jednak autorka... cóż. Przerosło moje oczekiwania.
Romans Kiry i Graysona należy do jednego z moich ulubionych. Wiedziałam, że tak będzie już po przeczytaniu pierwszych pięćdziesięciu stron. Mimo, że od początku wiemy/ podejrzewamy jak skończy się powieść to nie jest to wadą. Uwielbiam romantyczne love story i zawsze czytam je z przyjemnością. Pomimo wielu oczywistych wątków akcja powieści wcale nie nudzi czytelnika. Delikatne pióro Mii Sheridan jest wprost stworzone do tego typu powieści. Akcja nieustannie nabiera tempa, a my jesteśmy na siebie wściekli, że nie da się czytać szybciej.
Opowieść Kiry i Graysona poza tym, że porusza kilka ważnych i przykrych dla naszych bohaterów aspektów jest na ogół bardzo zabawna. Autorka obdarzyła ich cudownym poczuciem humoru i po prostu nie da się nie uśmiechnąć :)
Nie mogę się doczekać sięgnięcia po kolejną powieść tej autorki. Uwielbiam i szczerze liczę na to, że Wy również ją polubicie.


http://kobieceporady.pl/

Zobacz również:

10 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze okazji poznać książek tej autorki i trochę się boję, czy przypadną mi do gustu. za to w tematyce nieksiążkowej - ta pościel (albo koc? nie jestem pewna) w kwiatuszki jest cudna! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że bardzo by Ci się podobały :) Warto dać im szansę! Zapewniam :P
      Dziękuję, jest to pościel <3 Też jestem w niej zakochana *_*

      Usuń
  2. Uwielbiam tę książkę <3
    Powoli zabieram się za bez szans...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zabieram się za "Bez szans". Jeśli będzie jeszcze lepsza od tej to wymiękam <3

      Usuń
  3. Z tej serii czytałam tylko "Bez słów", ale "Bez winy" już leży u mnie na półce. W najbliższym czasie mam zamiar się za nią zabrać.
    Pozdrawiam
    www.The-only-thing-i-love-are-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez słów było cudowne, ale to co zrobiło ze mną "Bez winy"... cóż, przekonaj się na własnej skórze! : )

      Usuń
  4. Muszę wreszcie sięgnąć po książki tej autorki. Mam nadzieję, że tak jak Ty, również nie zawiodę się na Jej twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała, żebyś była zadowolona :) Pani Sheridan jest naprawdę świetna!

      Usuń
  5. Ileż ja już się zabieram za tę książkę... Od kiedy tylko o niej usłyszałam, a jakoś nadal nie umie wpaść w moje ręce :/ Chyba muszę się uważniej za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedni moment, żeby iść i się za nią zabrać! :D
      Świetna lektura. <3

      Usuń

Popularne Posty