Leisa Rayven ''Zły Romeo''

09:40:00 donka reads 2 Komentarzy


Dziś Prima Aprilis, dzień radości, śmiechu i żartów! I pomimo tego, że ta recenzja żadnym żartem nie jest, to mam dla Was książkę, dzięki której na pewno pojawi się uśmiech. :)



Historia Cassy i Ethana, których połączyła Szekspirowska sztuka. Grając razem Romeo i Julię rozbudzili nie tylko uczucia widzów i recenzentów, ale także swoje. Ogromna namiętność, gorące uczucie, które mogłoby rozwinąć się w związek marzeń. Wszystko jednak się zmienia, kiedy to "Romeo" łamie "Julii" serce.

Zacznę od tego, że naśmiałam się co nie miara. Na prawdę, dawno nie miałam okazji czytać tak zabawnej młodzieżówki. Dodatkowym atutem powieści jest opowiadanie jej z różnych perspektyw czasowych. Za czasów szkolnych i teraz, kiedy losy bohaterów znowu łączy wspólny występ w sztuce. Pozwala nam to kawałek po kawałku przeżywać tę historię z bohaterami i razem z nimi wracać wspomnieniami do czasów licealnych.

Nie da się ukryć, że bohaterowie przechodzą ogromną zmianę w ciągu tych sześciu lat. Oboje wydorośleli i pozbyli się swoich młodzieńczych słabości.
Dla wielu recenzentów ogromnym minusem tej powieści jest obsesja Cassie na punkcie... sfery intymnej Ethana. Cóż, jestem chyba kompletnym odmieńcem, bo mnie mania ta okropnie bawiła i wcale nie przeszkadzała!
Jedyne do czego mogłabym się doczepić to aspekt teatru, no bo troszkę go mało :)

"Zły Romeo" Leisy Rayven to niezaprzeczalnie jeden z najgorętszych hitów tego oku! Zmysłowy, tajemniczy, kusicielski i żywiołowy. Jest to opowieść, która rozbudzi wasze ciało i umysł! I coś mi się wydaje, że główne bohaterka jest alter ego każdej z nas- diabelnie namiętna, pewna siebie i bezgranicznie zakochana"                                                        Dominika Piechocka, donkareads.blogspot.com 
Te słowa możecie znaleźć wewnątrz "Złego Romeo" jako opinię "pierwszego czytelnika". Nie potrafię określić tego, jak bardzo jestem z siebie dumna. Moje marzenia zaczynają się spełniać.
Za tę możliwość dziękuję Wydawnictwu Otwartemu.

Zobacz również:

2 komentarze:

Popularne Posty