Kim Holden ''O wiele więcej''

15:33:00 donka reads 14 Komentarzy

Miłość jest prawdziwa. Nie sprawia, że wierzysz w nią tak, jak wierzy się w Świętego Mikołaja czy w wygraną w Vegas. Jednak może obudzić w Tobie serce i chęć czynienia dobra(...) Jeśli tylko głupcy wierzą w miłość.. możecie nazywać mnie głupią.
 "O wiele więcej" jest czymś o wiele więcej niż tylko powieścią. Jest niczym druga osoba siedząca obok nas. Trzyma nas w ramionach, delikatnie muska nasze policzki i rozgrzewa nasze serce.
Nowa powieść Kim Holden opowiada w zasadzie o wszystkim. Miłości, rodzinie, chorobie,poświęceniu, walce o samego siebie i o drugą osobę. Jest to giga zbiór ciepłych słów, myśli no i cóż, historia ta musi was rozgrzać.

Miranda, która nieustannie dąży do osiągnięcia wysokiej pozycji w świecie biznesu dosłownie idzie "po trupach do celu". Rozkochała w sobie uroczego faceta Seamusa, który jednak staje się niepotrzebny wraz z momentem zdiagnozowania u niego choroby. Nieoczekiwanie dostaje papiery rozwodowe a jego szczęśliwe życie z żoną okazuje się być tylko złudzeniem.

Dawno nie czytałam powieści tak... "serdecznej". Nie mam zielonego pojęcia czy można tym epitetem opisać książkę. Tak jednak czuję. Po przeczytaniu "O wiele więcej" czułam promieniującą czułość, sympatię i serdeczność tryskającą prosto z mojego serduszka.

Tak, jak "Promyczka", książkę tę czyta się w zawrotnym tempie. Ciekawa narracja, zapierająca dech w piersiach opowieść, no i bohaterowie.
Czytałam wiele recenzji, w których zarzucano im bycie czarno-białym. Nie wiem z czego to wynika, wierzę jednak, że każdy z Was powinien sam przeczytać o losach Seamusa, Mirandy i Faith. Każdy z nich jest zupełnie inny, targają nimi przeróżne emocje, ale nigdy nie powiedziałabym, że są nudni i jednolici.
Cóż, historia ta jest o dorosłych i moim zdaniem dla dorosłych. Nie dlatego, że mamy zawarte w niej erotyczne opisy a dlatego, że porusza tematy macierzyństwa i prawdziwej odpowiedzialności. Moim zdaniem trzeba być wystarczająco dojrzałym, żeby zrozumieć tę powieść. Ogromny plus dla Kim Holden.



http://kobieceporady.pl/


Zobacz również:

14 komentarzy:

  1. Ooo, nie wiedziałam, że to "dojrzał książka" - jednak i tak byłoby miło ją przeczytać. Serdeczność to chyba odpowiednie określenie na twórczość Kim Holden :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wydawało mi się, że jest odpowiednie :) Jak najbardziej warto ją przeczytać :)

      Usuń
  2. Nie czytałam jeszcze nic Kim Holden, ale czuję, że muszę to nadrobić... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słucham!? Jak to możliwe? :D Szybciutko do księgarni i nadrabiaj! :)

      Usuń
  3. Również bardzo mi się podobała! Jak mnie najlepsza historia Kim Holden. To ciepło, które dawał od siebie Seamus dla dzici, jaki był troskliwy. Mimo wrednego charakteru to Miranda, również jest świetną postacią.
    No ogóle super książka! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaryzykowałabym nawet stwierdzenie, że O wiele więcej podobało mi się bardziej niż Promyczek :)
      Miranda bardzo przypomniała mi Leah z Mimo moich win :) Czytałaś?

      Usuń
  4. Lekturę Promyczka mam już za sobą, podobała mi się, ale tak daleko jej było od tego, czego się spodziewałam zważywszy na opinie krążące po internecie... No nie ukrywam, że się zawiodłam. Jednak nie było źle i nie mam traumy, dlatego z ogromną przyjemnością sięgnę po resztę powieści autorki :D
    Pozdrawiam ♥
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze Ci powiem, że 'O wiele więcej" wydawało mi się lepszą pozycją od "Promyczka" :)
      Warto więc może dać mu szansę :)

      Usuń
  5. Uwielbiam twórczość Kim Holden i przeczytam chyba wszystko co wyjdzie spod jej pióra :) Na tą pozycję oczywiście już zacieram rączki :D ♡ Nie moge sie doczekać, aż ją poznam :) Pozdrawiam, Goszaczyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo lubię jej książki :) Czytałaś jednak Mię Sheridan? Ona też tworzy niesamowite historie! :)

      Usuń
  6. Och, uwielbiam takie historie, które rozgrzewają! Czasami ma się ochotę uciec od czegoś cięższego. Jeszcze nie czytałam niczego od Kim Holden, więc może akurat to będzie ta książka :D?
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że O wiele więcej byłaby idealnym startem! :)

      Usuń
  7. Skoro tyle pozytywnych emocji to myślę, że warto przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej :) Myślę, że nie pożałujesz.

      Usuń

Popularne Posty