Jakich YouTuberów oglądam?

19:47:00 donka reads 14 Komentarzy


Siedząc wczoraj którąś już z rzędu godzinę na YouTube stwierdziłam, że warto podzielić się z Wami moimi ulubionymi postaciami z tej sfery internetowej. Z góry zaznaczam, że nie oglądam książkowych kont. Zajrzałam do wielu ale jakoś nie potrafię się przekonać. Wybaczcie BookTubers !
Podzieliłam wpis na kategorie- makijaże i fryzury, lifestyle i podróże.



1. Makijaże/Fryzury

  Karolina z kanału Stylizacje TV
Oglądam ją w sumie od ponad roku. Uwielbiam samą Karolinę jak i jej męża Darka, którego kanał także subskrybuję -> DGshowtv
Jej treści są typowo kobiece. Testowanie kosmetyków, przeróżne triki i tak dalej. Koniecznie sprawdźcie tę przesympatyczną parę!
Zapomniałabym podlinkować jeszcze ich wspólny kanał -> Hejłobuzy



Agasava
Na Agatę wpadłam stosunkowo niedawno. Uwielbiam jej urodę i chociaż zaczyna mnie irytować to, że prawie każdy jej makijaż jest identyczny to i tak ją oglądam. Chociażby dlatego, że wydaje się być mega pozytywna!



CheersMyHeels
Oliwia zajmuje się głównie modą i urodą. W każdym filmiku przyćmiewa mnie jej szeroka wiedza na temat najróżniejszych rzeczy. Czasami tak bardzo, że mam już dość tego jej gadania i "wymądrzania się". Warto jednak obejrzeć chociaż kilka nagrań i dowiedzieć się co nieco np. o swojej sylwetce!

2. Lifestyle

Aleksandra Żuraw
Pokochałam już w Top Model skąd pewnie większość z Was będzie kojarzyć tę dziewczynę. YouTuba kręci chyba od jakiegoś roku i jak na razie świetnie jej to wychodzi. Uwielbiam jej intro i oczywiście magiczne lookbooki! Must have do obejrzenia :)



ALISSVLOGCHANNEL
Alicja jest do bólu prawdziwa! Nie oszukuje i nie ukrywa przed widzami praktycznie niczego. Zdarzają się momenty kiedy nie potrafi powstrzymać potoku słów (sama z resztą bardzo dobrze o tym wie). Mówi o wszystkim o niczym. Kanał w sam raz na luźny wieczór.

 



3.Podróże

Przez życie na fazie
Jeju, jeju :D Wiem co sobie teraz myślicie. Powariowała. Jakie "przez życie na fazie'. Ten kanał nie może być dobry!
Zaskoczę Was. Filmy Dawida zaczęłam oglądać 2/3 dni temu i przepadłam! Chłopak postanawia wyruszyć autostopem w świat. Pierwszy sezon to Ameryka Łacińska, drugi Azja. Cóż mogę powiedzieć. Początkowe 2-3 odcinki mogą Was zrazić. Ja też nie byłam oczarowana. Ale później? Mamy możliwość przeżyć ogromną przygodę. Dawid pokazuje poszczególne kraje z zupełnie innej strony niż telewizja. Okazuje się dodatkowo, że jest to bardzo mądry facet (czego na początku nigdy w życiu bym nie powiedziała). Koniecznie zobaczcie! Wielkie brawa za odwagę :)



BroPair
Moja historia z tym kanałem rozpoczęła się w momencie szukania informacji o AuPair, czyli wyjeździe do Ameryki jako opiekunka dla dzieci. Szymonowi się to udało i spełnia swoje marzenia! Wiele można się dowiedzieć o życiu w Ameryce "od wewnątrz". Chłopak pokazuje także niesamowicie dobre ujęcia. Uwielbiam takie czyste kadry!



A Wy macie swoich ulubionych YouTuberów?  A może polecicie mi jakiś dobrych #booktuberów?
Pochwalcie się w komentarzach!


Jako iż wczoraj obchodziłyśmy Dzień Kobiet zapraszam Was na portal Kobiece Porady

Zobacz również:

14 komentarzy:

  1. Dla mnie osobiście Żuraw wypada trochę sztucznie i "na siłę", zwłaszcza, jeśli robi promocje jakiś produktów ;/ Jej lookbooki są same w sobie śliczne, ale jakoś.. nie odpowiada mi jej "styl" tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje zdanie :) Momentami wygląda "sztucznie" ale jak dla mnie przy tym mega skromnie i dziewczęco :)

      Usuń
  2. A mnie tak Karolina z Darkiem denerwują....... XD oglądam dużo Youtube'ów, ale raczej zagranicznych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D a dla mnie są tacy słodcy! <3
      Polecasz jakiś konkretnych?

      Usuń
  3. Ja z YouTube'a oglądam Katosu ;) muszę zajrzeć do Twoich polecajek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie znam :)
      Również zajrzę do Twojej polecajki :D

      Usuń
  4. Mimo, że na YT nie wchodzę tak często jak kiedyś, to nadal jak znajdę chwilę to obejrzę coś, najczęściej u Berry, której styl i sposób bycia uwielbiam oraz bardzo lubię RLM, którą kocham za bardzo wielką dawkę optymizmu i koloru, jaki przekazuje na swoim kanale.

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/2017/03/nastay-mroczne-czasy-recenzja-angelfall.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę zajrzeć do Twoich polecajek :) Uwielbiam takie optymistyczne osoby więc mogę się z nimi polubić <3

      Usuń
  5. Nie mam żadnych swoich ulubionych YouTuberów, gdyż sporadycznie odwiedzam kanał YT, ale chętnie poznam proponowane przez Ciebie osoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś nie oglądałam YT i teraz żałuję. Pomiędzy mnóstwem kiepskich kanałów i filmów pozbawionych jakiegokolwiek przesłania można znaleźć źródełka niemałej wiedzy i optymizmu !

      Usuń
  6. Ja natomiast oglądam tylko książkowych booktuberow :) Mój ulubiony kanał to Odczytaj! ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, Odczytaj nie znam, ale poznam! Masz może więcej booktuberów w rękawie? Chętnie się do nich przekonam ❤

      Usuń
  7. A mnie będziesz oglądała? 😂

    OdpowiedzUsuń

Popularne Posty