Kevin Dutton, Andy McNab ''Odkryj w sobie psychopatę i osiągnij sukces''

11:21:00 donka reads 0 Komentarzy


Ahhh! Jak ja uwielbiam poradniki! Kocham, kocham i jeszcze raz kocham. Do tej miłości radzę przekonać się każdej z Was, gdyż walka o samą siebie, o swoje marzenia i o swoje życie jest czymś hiper cudownym!



Nie tak dawno czytałam poradnik "Radykalna miłość do siebie". Byłam (i jestem) nim totalnie zauroczona, chociaż nie korzystam ze wszystkich wymienionych tam rad.Przeczytałam w nim jednak "Napisz do starych znajomych", dzięki czemu odnowiłam ważne dla mnie znajomości bez których nie wyobrażam sobie teraz dnia! 😉😍

Kolejnym poradnikiem, z którym miałam okazję się spotkać jest "Odkryj w sobie psychopatę i osiągnij sukces". Sam tytuł rozbawił chyba całą moją rodzinę, ba podobno do mnie pasuje 😂
Po pierwsze autorzy książki tłumaczą, że bycie psychopatą to wcale nie jest zła sprawa. Każdemu z nas "psychol" kojarzy się z czymś dziwacznym i negatywnym. A przecież istnieje także rodzaj pozytywnego psychopaty! I o tego właśnie chodzi. Stań się totalnie szalonym człowiekiem, który walczy o swój sukces!

Ogromnym atutem książki-czego totalnie się nie spodziewałam-  jest  fabuła! Tak, dobrze widzicie. Ale chwila! Jak to? W poradniku fabuła?
Jesteśmy tak jakby świadkami odkrywania razem z autorami tej pozytywnej strony "psycho". Mamy możliwość czytania ich rozmów, dyskusji- zupełnie tak jak byśmy tam byli!
Momentami ich słowa są skierowane nawet bezpośrednio do nas - uwaga, bo jak dasz się totalnie pochłonąć to będziesz rozmawiać z książką 😂😂

Co jeszcze? Mnóstwo testów i pytań, które pozwolą Ci dowiedzieć się jakim jesteś człowiekiem i nad czym musisz popracować. Czytając więc ten poradnik po prostu nie da się nudzić.

Właśnie zaczynamy nowy rok i pomimo tego, że to strasznie oklepany czas na zmienianie swojego życia, to ja uważam, że najlepszy!
Zdecydowanie polecam zainwestować w Psychopatę. 455 stron piękna :)



Za możliwość przeczytania dziękuję Zdrowepodejscie.pl ( NA STRONIE KSIĄŻKA W PROMOCJI!!!)

Zobacz również:

0 komentarze:

Popularne Posty