Fotograficzne wyzwanie Jestrudo - Podsumowanie

17:56:00 donka reads 0 Komentarzy



Wyzwanie fotograficzne o którym mowa to świetna inicjatywa wymyślona przez Natalię z jestrudo.pl. Już dawno postanowiłam zmienić swój sposób patrzenia na fotografię. Teraz pragnę się nią bawić, a wyniki tej szalonej zabawy przedstawiać Wam! 
Motywem głównym była spójność. Chodziło o to, żeby wszystkie zdjęcia były jakoś powiązane i co ważniejsze... były na tyle charakterystyczne aby można było kojarzyć je z naszą osobą. Ja postawiłam na biel. Uwielbiam galerie czyste, świeże i zapierające dech w piersi! Moim zdaniem taki efekt najlepiej ukazuje własnie ta magiczna barwa. I tak, wiem, że termin był do 20 listopada- przez pracę i szkołę nie dałam jednak rady wstawić postu i pomimo tego, że przeterminowane to chciałam się podzielić swoimi wypocinami.



Nie przedłużając, zapraszam Was do obejrzenia kilku zdjęć mojego autorstwa :) 


Atrybuty jesieni

 Moje miejsce
 Noszę
 Tak pachnie jesień
 Ulubione


Drobny szczegół

Niestety nie udało mi się zrealizować wszystkich punktów ale już jestem krok dalej niż byłam ten miesiąc temu!
Czekam na kolejne fotograficzne wyzwanie.
A Wy? Co myślicie? 

Zobacz również:

0 komentarze:

Popularne Posty