Colleen Hoover ''9 November''

17:32:00 donka reads 0 Komentarzy


Od premiery książki minęło stosunkowo niewiele czasu, a pomimo tego dam sobie rękę odciąć, że większość z Was treść November 9 już zna. Wcale mnie to nie dziwi bo większość książek pani Hoover jest wychwalana i uwielbiana. Ja za tą pozycję zabrałam się w środę o godzinie 22. Dwie później przewracałam ostatnią stronę (albo raczej kilkałam, bo tym razem zaopatrzyłam się w wersję elektroniczną). Czy to już wszystkiego nie wyjaśnia?



Cudowna.💕 Tak mogę najprościej określić książkę November 9. Śmiałam się i płakałam na przemian. Bohaterowie od pierwszych chwil urzekają i nie można ich nie kochać. Ben jest cudownym facetem. Dojrzałym, dowcipnym, kochającym, współczującym i przystojnym. Ideał prawda? Co ważniejsze, potrafił on czarować słowem i przyznam szczerze, że nie tylko Fallon "coś" poczuła.

Były momenty, w których złościliśmy się i nienawidziliśmy bohaterów. Tyle, że był to jeden z rodzajów tej dobrej, zdrowej złości. Mogliśmy ich bardziej nienawidzić ale nie mogliśmy ich przy tym mniej kochać. 
Dodatkowo fabuła to magia. Wspominałam, że jestem mega romantyczką? Chyba z milion razy. Nie zdziwi więc nikogo fakt, że kwestia spotkań co roku, właśnie 9 listopada po prostu zwala mnie z nóg. Przy tym podziwiam bohaterów za cierpliwość, bo ja bez mojego partnera nie potrafię wytrzymać 5 dni, a gdzie tu 365. Żeby nie było za słodko pojawiały się także wątki wywołujące łzy i rozpacz. Wszystko więc idealnie się stonowało.

Jest to moja druga książka Colleen Hoover (pierwszą była Ugly Love i przy November 9 się umywa) i już zauważyłam z jaką łatwością autorka prowadzi dialogi pomiędzy bohaterami. Czuć jak gdyby stali oni obok nas i faktycznie rozmawiali. Zero sztywności i udawania. Zero rozmów czy zachowań na siłę "naturalnych". Brawo!

Ben i Fallon uzupełniają się w 100 procentach. Bez siebie są bezbarwni, a razem... Po prostu przeczytaj!
Ja nie żałuję w ogóle. Dorobiłam się nowej ulubionej bohaterki i nowego książkowego męża (żartownisia) 😂😁.




Szykuję dla Was post z tapetami świątecznymi, który pojawi się zapewne po weekendzie a tymczasem po zimowo- świąteczne inspiracje zapraszam Was na Kobieceporady.pl







Zobacz również:

0 komentarze:

Popularne Posty