Wspomnienie lata.

16:54:00 donka reads 8 Komentarzy



Cześć książkowe Moliki!
Mam dla Was porcję smakowitego, gorącego lata, które niestety jest już tylko dalekim wspomnieniem. Patrząc jednak za okno na płaczące chmurki, brązowiejące liście i Simbę uciekającego przed wiatrem (wspaniały widok) lubię włączyć sobie zdjęcia tego, co najbardziej z latem mi się kojarzy!
Domyślacie się już?



Mowa oczywiście o morzu!

Morskie klimaty

Ostrzegam, żeby przed oglądaniem zdjęć ściągnąć sweter i skręcić kaloryfer, gdyż może zrobić się gorąco :D
Oczywiście żartuję... :)








Mam nadzieję, że chociaż na chwilę w Waszych głowach pojawił się ciepły, letni widok :) A z czym Tobie kojarzy się lato? I przede wszystkim! Co widzisz, kiedy słyszysz słowo 'jesień'?
Daj znać i bądź moją inspiracją do kolejnych zdjęć! Przyznam się, że dzisiaj miałam sesję z dynią :D Jak widać z resztą po zdjęciu na Instagramie,  na którego tak w ogóle serdecznie Was zapraszam!

Zobacz również:

8 komentarzy:

  1. Liście, deszcz, herbata i najpiękniejsze zachody słońca w roku - to właśnie kojarzy mi się z jesienią. Za latem nie przepadam, bo wolę raczej chłód niż upały, ale jeśli chodzi o skojarzenia to przede wszystkim lody i plaża i książki! :D
    A zdjęcia cudowne! *.*
    Ściskam,
    Ana z bloga Czytam z pasją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Lody są znakiem lata ale jakby nie spojrzeć często jem je również jesienią :)
      Lody śmietankowe i kakao- najlepszy zestaw :)

      Usuń
  2. Cudowne zdjęcia i naprawdę robi się cieplej!
    Dziś pogoda mnie oszukała i świeciło słońce, gdy padał deszcz. Jak?
    A z jesienią kojarzą mi się żółte, czerwone, brązowe (ciepłe barwy), które widzę na drzewach, gdy wracam do domu. Oraz koty, ale to już nie wiem dlaczego...
    Chce nad ciepłe letnie morze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha <3
      Mi koty kojarzą się ze wszystkim więc doskonale Cię rozumiem i nie wymagam wyjaśnień :D :D

      Usuń
  3. Ja wręcz przeciwnie - bardzo tęskniłam za zimą i chłodem... uwielbiam ten mroźny klimat. Zdjęcia jednak są przecudne i faktycznie przypominają mi wakacje ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie na zimę tak narzekam a jak przychodzi to lubię się ciepło ubrać i siedzieć pod kocem :D
      Dziekuję, pozdrawiam ;*

      Usuń
  4. Osobiście wolę góry, ale zdjęcia i tak cudowne *.* A jesień kojarzy mi się z kolorowymi liśćmi, swetrami, herbatą, dyniami oraz kasztanami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd się przyznać ale nigdy w górach nie byłam:o
      Za rok jednak na wakacje wybieram się właśnie tam więc życz mi powodzenia! :D
      Dynia <3 <3

      Usuń

Popularne Posty