Przemysław Piotrowski ''Droga do piekła''

15:33:00 donka reads 0 Komentarzy


Powieść przerażająca. Przerażająca, bo pomimo swojej okrutności - może być prawdziwa. Historia o śmierci, piekle i sile pieniądza. Niezwykle brutalna, brzydka i kontrowersyjna.


Nie od dziś wiadomo, że pieniądz w naszym świecie potrafi zdziałać cuda. W końcu ile wiadomości podawanych w mediach jest prawdą? TVN, Wyborcza i cała reszta... Ktoś jeszcze wierzy, że są to 'wolne' media?
Między innymi właśnie ten problem opowiedziany jest w 'Drodze do piekła'. Powieść ta jest historią Johna Pilara, jego młodszego brata - Lucasa i dziennikarki- Rose Parker. John zostaje skazany na śmierć za zamordowanie swojej rodziny w bestialski sposób. Oczywiście czytelnik wie, że jest on niewinny. Dochodzi do wykonania wyroku i pogrzebu. W tym momencie w głowie Lucasa zapala się ostrzegawcza lampka. Chłopak bowiem dostaje do pochowania tylko prochy swojego brata, który wcale nie chciał być skremowany.

Lucas za wszelką cenę chce odkryć prawdę i w wydarzenia wciąga dziennikarkę-co tylko rozwciecza ludzi z 'góry'.
Dalej jest już tylko gorzej. Coraz straszniejsze opisy i brutalniejsze sytuacje. Okazuje się, że prawdziwe piekło istnieje i rządzone jest przez prawdziwego diabła- dolara. Ludzie obejmujący ważne stanowiska państwowe okazują się być mordercami, zboczeńcami i pedofilami.

Przyznam szczerze, że do 1 w nocy nie mogłam zasnąć, gdyż zamykając oczy pojawiała się u mnie taka myśl: Ciebie też mogą w każdej chwili porwać do Piekła. Nie ma to jak wyobraźnia budząca się w momencie zasypiania.

Już od początku książki spodziewałam się czegoś okropnego. To co dał nam autor przeszło jednak moje oczekiwania. Historia, którą nazwałabym wręcz 'chorą'.Bohaterowie zostali pionkami w grze światowych vipów. Z ich i wielu innych, niewinnych ludzi zrobiono reality show na niewyobrażalnie wielką skalę. Gwałty, obrywanie ze skóry, morderstwa, porwania, odcinanie uszu, wyrywanie żeber. Mam wymieniać dalej?

Pomimo tego, że książka dotyka tak na prawdę tematu jak dla mnie realistycznego - nie do końca wpadła w moje gusta. Była zbyt brutalna i brudna. Wzbudziła we mnie strach, którego nie chcę odczuwać przy czytaniu książki. Podsumowując - ja jestem psychicznie na takie historie za słaba, ale jeżeli ktoś ma ochotę na mocny thriller to bardzo polecam!


Ocena: 7/10



                                                Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Videograf
                                                

Zobacz również:

0 komentarze:

Popularne Posty