Podsumowanie września

15:45:00 donka reads 10 Komentarzy


Już dawno zrezygnowałam z postów Podsumowań poszczególnych miesięcy. Zrozumiałam jednak, że nie był to do końca najlepszy pomysł, gdyż samej ciężko było mi zauważać efekty mojej pracy nie mając jakiegoś punktu odniesienia.
Tak więc wracam i przedstawiam Wam Podsumowanie września :)



Przeczytałam:




Kupiłam:

Pierwszy raz odnoszę sukces! W tym miesiącu na książki nie wydałam ani 1 zł :)

Dostałam:
  • Książka do napisania - Wydawnictwo AlterNatywne
  • Dziecko wspomnień- Wydawnictwo Kobiece
  • Ślady- Księgarnia Internetowa PanTomasz.pl
  • Droga do piekła- Wydawnictwo Videograf
  • Puch ostu. Fraszki o życiu i miłości - Wydawnictwo Literackie
  • Rodzina kota Alfiego i Zagubieni w czasie - prezent od chłopaka

Statystyka:
  • 19 września zapisałam ilość obserwujących mnie osób na Instagramie. Było Was 1782. Teraz jest 1880. Przybyło 98 osób ! <3
  • Jeżeli chodzi o blog- 3 nowe obserwacje! <3
Współpraca:
  • Wydawnictwo AlterNatywne
  • Wydawnictwo Wieżaczarnoksiężnika
  • Wydawnictwo Kobiece
  • Videograf
  • Wydawnictwo Literackie
  • Księgarnia Internetowa PanTomasz.pl

    Jestem dumna z wyniku, co myślicie? Miesiąc ten był ... powiedziałabym, że dość dla mnie przełomowy.
    Teraz tylko do przodu!


Zobacz również:

10 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku czytelniczego! Ja o swoim wrześniu mogę powiedzieć tyle, że był okropnie zabiegany i ledwo starczało mi czasu na książki :/
    „Ślady” 0.0 Zazdroszczę! Od dawna czaję się na książki Małeckiego ;)

    Zaczytanego października!
    Kasia z bloga KsiążkoholizmPostępujący

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chociaż mogło być lepiej....
      Nie mogę się już doczekać bliższego poznania ze Śladami *_*

      Również zaczytanego,
      buziaki ;*

      Usuń
  2. "Puch ostu" - jaka piękna książka! Ładny wynik wrześniowy. Ja też przeczytałam około tyle książek.

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudowna! Wydaniem przebija nawet "Królową Tearlingu" :)
      Wynik nie jest tragiczny, chociaż mogło być lepiej :>

      Buziaki ;* :)

      Usuń
  3. Jak patrzę na podsumowania miesiąca, to na prawdę łapię się za głowę, bo ja nawet połowy nie przeczytałam z tego. Serio, to był okropny miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się zamartwiać, a obiecać poprawę !
      A tak serio... to bywają miesiące w których też przeczytam max 2 książki :)
      Więc nie ma co się przejmować :)

      Usuń
  4. "Puch ostu" ma przepiękną okładkę i aż ciężko oderwać od niej wzrok :) Jestem bardzo ciekawa "Drogi do piekła"- opis brzmi ciekawie, mam nadzieję, że wypowiesz się na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Puch ostu" to jakieś szaleństwo! Jest cudowne!
      Drogę... kończę jutro i oczywiście się wypowiem :)

      Usuń

Popularne Posty