Podsumowanie października

16:19:00 donka reads 7 Komentarzy



Cześć książkomaniacy!
Kolejny miesiąc za nami, a co za tym idzie- kolejne podsumowanie :)



Przeczytałam:

Kupiłam:

  • Moje serce i inne czarne dziury-Jasmine Warga

Dostałam:

  • W labiryncie obłędu- Jolanta Kosowska- Księgarnia Internetowa PanTomasz.pl
  • Klamki i dzwonki- Magdalena Knedler- Księgarnia Internetowa PanTomasz.pl
  • Czarna samica kruka-Dariusz Pawłowski- Wydawnictwo Oficynka
  • Radykalna miłość do siebie- Gala Darling- Zdrowepodejście.pl 
  • Patryk Majzel- Czarownica (nie ma jej na zdjęciu gdyż paczka przyszła do mnie zaraz po zrobieniu zdjęcia -.-)- Wydawnicwo Oficynka

Statystyka:

  • Instagram: 1 X- 1880 obserwacji- 31 X - 2216 ! Oznacza to, że przybyło Was 336 osób! Dziękuję! <3
  • Na blogu pojawiły się 3 nowe obserwacje - teraz jest ich 105! Za to również serdecznie dziękuję <3

Nowe współprace:

  • ZdrowePodejście.pl
  • Wydawnictwo Oficynka

Zobacz również:

7 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia Dominika! Cieszą oko! :* E.

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym "Moje serce i inne czarne dziury" przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję bardzo udanego miesiąca ;) oby listopad był także bardzo udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :* Tobie również udanego miesiąca!

    OdpowiedzUsuń
  5. super post :D piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne Posty