Jak cieszyć się jesienią?

15:19:00 donka reads 13 Komentarzy

Cześć! Jeżeli ktoś jeszcze o tym nie wie (chociaż to raczej niemożliwe bo powtarzam na każdym kroku) jestem zwolenniczką lata. Wysoka temperatura, plaża, woda, lody śmietankowe i wylegiwanie się na trawie. Kiedy temperatura spada i nadchodzi czas wyciągnąć z szafy ciepłe ciuchy mam "ten gorszy moment". Mam nadzieję, że rozumiecie o jaki chodzi! :)

Zmiany humoru, brak chęci do wychodzenia z domu i zamknięcie się w sobie. W tym roku postanowiłam walczyć z tą jesienną "depresją" i przyznam szczerze, że udało się!
Jak to zrobiłam? Czytaj dalej :)


Jak pokochać jesień? 

Jesień jest specyficzną porą roku. Świat wygląda jakby umierał (chociaż trzeba przyznać, że robi to w całkiem niezłym stylu). Gdy jednak przyjrzymy się temu bliżej zobaczymy, że jesień to tak naprawdę wesoła i kolorowa pora roku. 
Liście we wszystkich kolorach, pomarańczowe dynie i brązowe kasztany. Jesień to przede wszystkim pora ciepłych kolorów, które świetnie wyglądają na zdjęciach bez dodatkowych przeróbek. Dlaczego tego nie wykorzystać? 

1. Rób zdjęcia Jesieni! 


Zdecydowanie efekt wykonanych tą porą roku zdjęć wynagradza mi niską temperaturę i wilgoć. 
Podrzucam kilka jesiennych inspiracji, więc w tym momencie bierz aparat/telefon i wyjdź z domu! 

2.Słuchaj radosnej muzyki!

Początkowo chcąc poczuć klimat jesieni włączałam sobie "autumn playlist"  i wiecie co? To kiepski pomysł. Wszystkie piosenki są wolne, smutne i ogólnie przygnębiające (chociaż nadal piękne). 
Wstałam pewnego dnia i w mojej głowie pojawiła się myśl!:
-A gdyby tak puścić sobie "summer playlist"?
Może to głupie ale wierzcie, że zadziałało! 
Radosna playlista z rana i od razu było mi lżej na sercu. "Autumn playlist" nie zniknęły z mojego życia ale zostawiłam je na porę wieczorną :) 
Rano przecież potrzeba nam kopa!



3. Ozdób swój pokój/dom.

A gdyby tak wraz z porą roku zmieniał się także nasz dom? Teraz niektórzy wyskoczą: 
-Jezu! Ale nas nie stać!
A ja na to pokażę Wam kilka świetnych, jesiennych DIY dzięki którym będziesz uśmiechnięta! 
Bo przecież dużo lepiej siedzi się w miłym, ładnym miejscu :) 


Co Wy na to? Świetne, tanie pomysły na jesienne dodatki! Uwierz mi, że coś takiego pozwala cieszyć się jesienią dużo bardziej :) 


3 pomysły na to jak Cieszyć się jesienią.
Koniecznie dajcie znać w komentarzach jak podoba Wam się post i oczywiście czy chcecie jego kontynuację! 
Pomysłów w kieszeni mam jeszcze 10 (policzyłam :D) ale nie chciałam, żeby post był zbyt długi :) 
Jeżeli więc chcecie jeszcze koniecznie o tym napiszcie!

A! Prawie bym zapomniała :) 

Zostawiając u mnie komentarz zaznacz proszę okienko "Powiadamiaj mnie" : ) W ten sposób będziesz dostawać wiadomość na pocztę o mojej odpowiedzi! A odpowiadam zawsze :) 

Zobacz również:

13 komentarzy:

  1. KOCHAM lato! Nie cierpię jesieni, ale jakos trzeba ją przetrwać i zwykle robię rzeczy, ktore napisałaś powyżej ;) jesienią robię strasznie dużo zdjęć, nie mogę pomysleć, że nie długo będzie zima i wszędzie będzie tak strasznie ponuro bez słońca, ani tych wszechogarniających kolorów. Słucham teraz strasznie dużo muzyki i są chwile gdy mpgę na kilka godzin zatracić się w DIY :)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że muszę znaleźć też plusy zimy i napisać post dla Ciebie! :D
      Ja równiez boję się tego braku słońca ale musimy widzieć pozytywy :)
      Z chęcią zobaczę Twoją playlistę na tę porę roku, mam nadzieję, że się nią podzielisz :)

      Usuń
  2. Jedyna rzecz, za którą toleruję jesień to tylko jej kolory. Ale niestety na tym koniec. Pomysły na DIY wyglądają ciekawie, więc artysta musi się we mnie obudzić przed snem zimowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę podać moje pozostałe 10 sposobów dzięki którym docenisz jesień za coś więcej niż kolory :)

      Usuń
  3. Strasznie spodobał mi się ten pomysł na słoiczek ozdobiony liśćmi, chyba będę musiała sobie taki wykonać :D Próbowałaś może? I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam ale niestety nie mogłam znaleźć jeszcze takich liści- przez to straciło swój efekt ;)
      Teraz, kiedy wokół mnie pojawiają się pomarańcze postaram się to DIY powtórzyć
      Koniecznie pokaż efekt jeżeli zdecydujesz się go wykonać! :)

      Usuń
  4. Zgadzam się z przedmówczynią - słoiczek z liśćmi jest naprawdę bardzo ładny! Uwielbiam barwy jesieni i choć nie lubię wychodzić z deszcz na zewnątrz, to widok ulewy za oknem pod kocem z książką i gorącą herbatą koi mnie jak nigdy wcześniej. :)

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zakochałam się w słoiczku i niedługo mam zamiar wykonać mój własny <3
      Ja ulewy mam już dość... Pada od kilku dni :(

      Usuń
  5. Kocham jesień na zdjęciach - ale nie kiedy patrzę za okno! Pada, pada i pada!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dlatego trzeba wykazać się sprytem i... przenieść jesień do swojego domu/pokoju! :)
      Ja wczoraj szybko czmychnęłam na dwór po liście, ususzyłam i udekorowałam cały pokój <3 Własna, bezdeszczowa jesień :)

      Usuń
  6. No jak można nie lubić jesieni? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny post!!! Przepiękne zdjęcie i twój sposób pisania... cudo!!
    W chwili wolnej zapraszam do siebie, może się spodoba :))
    http://hejhana.blogspot.com/?m=1
    Pozdrawiam Hana :3

    OdpowiedzUsuń

Popularne Posty