Jak cieszyć się jesienią II

14:23:00 donka reads 10 Komentarzy

Witam Was dzisiaj z nowym, kontynuacyjnym postem na temat jesieni. W poprzedniej części mogliście przeczytać o muzyce, fotografii i jesiennym DIY. Z resztą co ja tu gadam. Sprawdźcie sami pierwszą część Jak cieszyć się jesienią I.
Co przygotowałam na dziś? Czytaj dalej!



1. Zaopatrz się w sweter i grube skarpetki!

Powiedzą "Chora jest jakaś. Jak to ma mi pomóc?" Może jest w tym trochę racji ale sam przyznaj. Masz świetny gruby sweter, powiedzmy z Harrego Pottera i do tego skarpetki w podobnej tematyce. Nie siedzi się lepiej? Bo mi o niebo!

Podrzucam kilka inspiracji.

2.Wyjdź na dwór i ... rzucaj liśćmi! 

Obudź w sobie dziecko i daj ponieść się jesieni! Na dworze jest tak cudownie, złoto i dzisiaj wyjątkowo nie pada. Czy nie jest to wspaniały pretekst aby wyjść na dwór i pobawić się w wojnę? Zabierz dziecko, rodzeństwo, rodziców albo partnera! Jestem przekonana, że kiedy zrobisz pierwszy krok reszta pójdzie jak z płatka. Spróbuj, to mega zabawa :)


3. Postaw sobie cel i zrealizuj go.

Chyba jedna z najlepszych rad jaką można komuś dać jesienią. Co wyznaczyłam sobie ja?  Do czego chcę dążyć? 
Postanowiłam, że zmienię mojego bookstagrama na kompletnie jasnego i przejrzystego. Przyznaję, że nie jest to dobry moment na takie zmiany ze względu własnie na porę roku. Brak dobrego światła, na dworze wszystkie kolory- poza białym :D Ale cóż! Im trudniej tym lepiej! Musze kombinować i uczyć się działać w takich warunkach jakie mam.  A jaki cel Ty chcesz osiągnąć tej jesieni? 


Kilka pomysłów: 
  • przeczytaj rekordową ilość książek, 
  • zadbaj o stan swoich włosów lub cery, 
  • naucz się malować (na yt jest mnóstwo poradników dla początkujących),
  • pomóż komuś! (idź do schroniska i daj psiakom chwilę rozkoszy- zabierz je na jesienny spacer),
  • przemebluj swój pokój,
  • wywołaj mnóstwo zdjęć i stwórz własny album #projectlife,
  •  naucz się gotować, 
  • znajdź przyjaciela, czyli nawiąż nową znajomość, 
  • miej najlepsze oceny w szkole, 
  • postaraj się o awans, 
  • zapraw dynię!, 

Jak widać pomysłów na różne cele- od tych małych po duże- jest mnóstwo! Wszystko w Twoich rękach :) 
Jeżeli jeszcze Ci mało i szukasz innych pomysłów na przeżycie jesieni, DIY lub porady kosmetyczno-modowe koniecznie odwiedź KobiecePorady.pl .

Zobacz również:

10 komentarzy:

  1. Jest jedne problem. Jesień + liście + deszcz = błoto i już nie ma zabawy :(
    Ale reszta pomysłów super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To żaden problem :) To kolejny powód do śmiechu a kawałek błota jeszcze nikomu nie zaszkodził :)

      Usuń
  2. Mam słabość do "śmiesznych" skarpet, więc chyba najbardziej wezmę sobie do serca pierwszą radę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterku i grube skarpety to must have jesieni :)
    Ja wlasnie chce spróbować zrobic mój własny projectlife ;)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne propozycje!
    Tarzanie się w stercie liści było jedną z moich ulubionych zabaw za czasów dzieciństwa ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe pomysły, szczególnie ten ostatni! Czuję się zmotywowana!
    PS Masz niesamowitego instagrama, naprawdę jestem pod ogromnym wrażeniem! ♥
    Pozdrawiam cieplutko! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że skorzystasz ! :)
      Dziękuję, dziękuję ♥

      Usuń

Popularne Posty