Gala Darling "Radykalna miłość do siebie"

12:06:00 donka reads 0 Komentarzy


Życie kreatywne, życie kolorowe, życie w miłości. W miłości do innych ale przede wszystkim do samego siebie. O tym właśnie jest ta książka.


Z tego typu tekstami nie spotykam się zbyt często. Przeważnie jest mi żal pieniędzy na poradnik o tym jak być szczęśliwym. "Co oni tam wiedzą, pff!" Przecież każdy wie jak to zrobić! Trzeba mieć wygląd, pieniądze i super futrzanego kota. No nie jest tak...może poza kotem :D

Jak mało wystarczy zmienić w naszych codziennych czynnościach aby zaczęły sprawiać radość. Jak mało wystarczy zmienić w nas samych. Po przeczytaniu Radykalnej miłości do siebie  czuję się odmieniona o 180 stopni. Zrozumiałam, że jestem najważniejszą osobą w swoim życiu i nic nie będzie się dla mnie liczyło dopóki nie będę prawdziwie szczęśliwa. Jak to osiągnąć?

Pierwszym krokiem będzie zaopatrzenie się w jeden egzemplarz tego dzieła!

Dzięki tej książce dowiedziałam się kim naprawdę jestem i o czym marzę. Mało tego! Wiem już, jak osiągnąć te marzenia. Na zawsze będę wdzięczna autorce za otworzenie moich oczu. Dzięki niej na twarzy nieustannie pojawia się uśmiech i tak jak obiecywała - przyciągam same dobre rzeczy.

Podaję link do strony Gali Darling - http://galadarling.com/ 
Jest to niestety tylko namiastka tego, co czeka Was w książce ale może zachęci do kupna.

Życie jest zdecydowanie za krótkie na marnowanie czasu. Za krótkie na złość, bezczynne siedzenie z dupą w domu i myślenie co ze sobą zrobić.
Wstań, wyjdź z domu i zrób to! Po prostu :) - Wydaje się to nieco szalone, ale wierzcie mi, że ma sens. I chociaż cała książka jest prosta i bezpośrednia potrafi nieźle zamieszać.

Pokochaj siebie i innych. Nie bój się ryzyka i porażek. Pozwól sobie przeżyć życie. 
Pamiętaj! 
"Nie potrzebujesz niczyjego pozwolenia, żeby prowadzić twórcze życie"
E. Gilbert


Za możliwość przeczytania dziękuję ZdrowePodejście.pl

 

Zobacz również:

0 komentarze:

Popularne Posty