DARMOWE - JESIENNE tapety na komputer

19:44:00 donka reads 9 Komentarzy


Cześć!
Jesień nie jest moją ulubioną porą roku. Kocham słońce, wodę, plażę i roztapiające się lody. Dzisiaj jednak kompletnie rozłożyła mnie choroba, zrobiłam sobie herbatę z miodem, zapaliłam świeczki i.... poczułam ten jesienny klimat. W związku z tym postanowiłam sprawić Wam kilka małych prezentów. Wstawiam swoje propozycje na 'udekorowanie'  komputera ;)


Aby pobrać grafikę po prostu na nią kliknijcie prawym przyciskiem i naciśnijcie "zapisz jako.."
Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie!













Wszystkie tapety powstały dzięki programowi Canva :)

I jak? Skorzystacie?

Zobacz również:

9 komentarzy:

  1. Te tapety są przepiękne, zwłaszcza ta z dwiema dyniami. Aż się skusiłam i pobrałam trzy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo mnie to cieszy :) Ta z dwoma dyniami czy z wieloma podoba Ci się bardziej?

      Usuń
  2. Śliczne te tapety. Tak śliczne, że aż nie wiem którą wybrać :-( ,,Smutne życieeeee'' 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) Jak to mówią 'Trudne sprawy' :D

      Usuń
  3. A jest inna opcja? Jak się widzi takie dzieła to aż proszą się o wstawienie na tapetę i zachęcają do polubienia jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna robota! Tylko jaką wybrać skoro wszystkie są cudowne? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne <3 Wspaniałe <3 zakochałam się w nich :*

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, te tapety są śliczne! Nawet nie wiem, którą wybrać! :D

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne Posty