DIY Tumbrl Room,czyli jak ozdobic regal?

15:03:00 donka reads 13 Komentarzy



Cześć wszystkim! :)
Na pewno wiele razy zdarzyło Ci się oglądać zdjęcia z 'Tumbrla' i zachwycać się nad ich idealnością, subtelnością i przede wszystkim nad oryginalnością. Mi również zdarza się przeglądać tego typu strony. Inspiruję się zdjęciami, czerpię nową wiedzę i po prostu umilam czas moim oczom.




Jak ozdobić regał z książkami?


Niedawno upatrzone zdjęcie 'do góry ↑' zainspirowało mnie do przyozdobienia swojego regału książkowego ulubionym cytatem.
Pomysł jest na tyle fajny, że można go dowolnie przekształcać.


Co potrzebujesz?

  • gazetę (najlepiej kolorową)
  • długopis lub ołówek
  • linijka
  • nożyczki
  • regał, pustą ścianę, zeszyt 'lub cokolwiek innego- daj się ponieść wyobraźni'
  • klej/taśmę klejącą

Jak wykonać napis ?

1. Znajdź kolorową gazetę i wybierz strony, na których jest dużo kolorów (efekt jest wtedy dużo ciekawszy)
2. Naszkicuj sobie wybrane przez siebie litery.




3. Kiedy szkic jest już gotowy po prostu wytnij litery.
4. Kiedy całe zdanie jest już gotowe- umocuj wybrany cytat na regale. 'Ja zrobiłam to zwykłym klejem'
5.Efekt końcowy powinien wyglądać mniej więcej tak:






Jak się podoba?
Pamiętajcie, że możecie wyciąć cokolwiek! Jedno słowo, całe zdania, małe litery, duże. Ilość możliwości jest nieograniczona !


Zobacz także ↓

Zobacz również:

13 komentarzy:

  1. Coś pięknego. Jak zobaczyłam zdjęcie regału na instagramie to chciałam zapytać, gdzie kupiłaś taką fajną półkę. Sama pomyślę, nad zrobieniem czegoś takiego. Mój pokój będzie wyglądał ciekawiej, a równocześnie te wszystkie przeterminowane katalogi Oriflame się do czegoś przydadzą!

    czytajacpomiedzywersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Nic nie sprawia mi większej radości niż 'przydatność' moich pomysłów ;)
    Stare katalogi są przereklamowane a można zrobić z nich cuda!
    Czekam na zdjęcia Twoich efektów :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie ci to wyszło :) Jestem zachwycona <3

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/2016/09/1-filmowy-wtorek-bez-miosci-ani-sowa.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie proste, a wygląda naprawdę świetnie! Chętnie zrobię to u siebie, jestem ciekawa efektu. ;-)
    Pozdrawiam, Nat z osobliwe-delirium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Koniecznie prześlij mi zdjęcia swoich efektów <3
      Buziaki !

      Usuń
  5. Przepięknie to wygląda! Z chęcią sama spróbuję zrobić coś takiego ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj jak najbardziej ;) Warto dać drugie życie starej gazecie ;)
      Czekam na zdjęcia Twoich efektów!
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Super pomysł. Właśnie obrazki z Tumblra tylko się przegląda, a można to zrobić samemu. Na pewno spróbuje pobawić się i później podziwiać moje dzieło. Super post!
    MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł genialny. Regał prezentuje się całkiem ciekawie. Taki efekt 3D. Też spróbuje czegoś podobnego. Super blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super wygląda, zwłaszcza przy kolorowych książkach ; )
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  8. Bardzo fajny pomysł i muszę przyznać, że świetnie Ci to wyszło :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne Posty