Collen Hoover ''Ugly love''

14:02:00 donka reads 0 Komentarzy



Witam w świecie rozdartego serca, łkania i śmiania się na przemian. Witam w świecie w którym czas wcale nie uleczył ran, a tylko je pogłębił. Witam w świecie "Ugly love".



Z początku, kiedy poznałam tytuł książki myślałam, że będzie to jakaś miłość pomiędzy przybranym rodzeństwem, a może nawet i rodzeństwem, czy rodziną. Rozumiecie o co mi chodzi. "Brzydka miłość" więc by się zgadzało.
Na samym początku już więc spotkało mnie zaskoczenie bo moja "brzydka" miłość wcale nie łączyła się  więzami rodzinnymi, a ogromnymi tragediami w przeszłości.

Poznajemy Tate, do której mam dość mieszane uczucia. Jest ona pielęgniarką i zatrzymuje się w mieszkaniu swojego brata, który jest pilotem. Jej przeprowadzka trwała akurat pod nieobecność braciszka, więc zamiast jego... w drzwiach spotkała kompletnie pijanego Milesa.

Miles Archer z początku wydawał mi się zwykłym, rozpieszczonym bachorem. Poważnie. Sądziłam, że "jakaś" Rachel złamała mu serce w przeszłości, więc on teraz będzie łamać je kolejnej dziewczynie. Bo to właśnie robił z Tate. "Nie pytaj o przeszłość i nie miej nadziei na przyszłość". Jakiś żart. Dlatego tutaj tak bardzo denerwowała mnie nasza kochana Tate.
Mówię sobie : "Hej dziewczyno, może on jest mega przystojny ale nie daj się wykorzystywać tylko dla seksu!".

Przepraszałam Milesa w duchu z tysiąc razy kiedy kartka po kartce poznałam jego historię. Chłopak przeżył w życiu bardzo dużo! I szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie jak mógłby postąpić inaczej.
W 3 sekundy moje serce go pokochało i bardzo współczuło.

Właśnie to pokazuje ta książka. Życie nie zawsze jest takie, na jakie wygląda. Za wszystkim kryje się coś więcej, jakaś przeszłość.
Mało tego! Ukazuje, że stare powiedzenie "czas leczy rany" wcale nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości, jeżeli dana osoba nie poradzi sobie sama ze swoją tragedią. Nie ma odzwierciedlenia, jeżeli ta osoba sama sobie nie wybaczy.

Dodatkowo powieść bardzo namiętna, seksowna i pobudzająca.
Ja osobiście uwielbiam!
Było to moje pierwsze spotkanie z tą autorką ale na pewno nie ostanie!


                                                                     Ocena: 10/10

Zobacz również:

0 komentarze:

Popularne Posty