Morskie zdobycze

19:43:00 donka reads 8 Komentarzy



Ci z Was, którzy śledzą moje poczynania na instagramie-  wiedzą, że ledwo co wróciłam z wakacji nad morzem. Oczywiście nie mogło się obejść bez wejścia na targi książek. Można tam kupić kilka ciekawych pozycji w promocyjnych cenach.
Udało mi się wyłapać 6 książek (ups). Wynika z tego, że w tym miesiącu wzbogaciłam się o 15 nowych tytułów! (skacze z radości) :D

Nie przedłużając przedstawiam Wam moje nadmorskie perełki :)


1.Sprawy Sherlocka Holmesa - Arthur Conan Doyle



Zanim ktoś posądzi mnie o niewiedzę- wiem, że jest to ostatni, dziewiąty tom poświęcony detektywom z Baker Street. Jednakże każdy tom to zbiór opowiadań więc pomimo braku poprzednich tomów zdecydowałam się na kupno chociaż tego.
Nie wspomnę już o magicznej oprawie graficznej (zakochałam się!)
Kupiłam ją za 12 zł



2.Handlarz ksiąg przeklętych i Zaginiona biblioteka alchemika - Marcello Simoni


Każdą z tych książek kupiłam za 15 zł.
Jest to pierwszy i drugi tom trylogii "Handlarz relikwiami". Jest jeszcze 3 część (gdyby ktoś miał na sprzedaż- chętnie kupię).


3.Kiedy odszedłeś- Maggie O`Farrell


Kupiłam ją za 12 zł. Nie mylcie tytułu z książką Jojo Moyes! To zupełnie inna historia.

4.Sprostowanie - Renee Knight

 
Zapłaciłam za nią 11 zł.
Powiem szczerze, że skusiłam się po przeczytaniu hasła na okładce " Światowy bestseller dla miłośników Zanim zasnę i Zaginionej dziewczyny". Jest to jedyna książka z "morskich", którą przeczytałam i uchylę rąbka tajemnicy- zawiodłam się.


5.Walizka Pani Sinclair- Louise Walters


Kupiona za 15 zł. Kolejna okładka, w której jestem mega zakochana!




Dajcie znać czy czytaliście którąś z nich i jak Wasze spostrzeżenia!
Czekam również za odzewem w sprawie 3 części "Handlarza relikwiami"!


Zobacz również:

8 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie wybrałaś Darłówka :( A zdobycze ciekawe!

    U mnie na blogu nominowałam Cię do LBA. Mam nadzieję, że odpowiesz na pytania, pozdrawiam :) http://kryminalniezakrecona.blogspot.com/2016/07/lba-2-i-3.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za rok! :) Dziękuję za nominację :)

      Usuń
  2. Okładki "Walizki pani Sinclair" i "Sprawy Sherlocka Holmesa" są przepiękne *.*
    Doyle'a polecam w ciemno. Przeczytałam jak na razie trochę mniej niż połowę "Księgi dokonań SH", ale każde opowiadanie, z którym się zapozanłam, było naprawdę świetne ;) Na pewno się nie zawiedziesz :*
    A o trylogii "Handlarz relikwiami" nigdy wcześniej nie słyszałam, więc niestety nie pomogę :/

    Pozdrawiam
    Kasia z bloga KsiążkoholizmPostępujący

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są cudowne!
      Ja też o niej nie słyszałam, ale mam nadzieję, że się nie zawiodę :D

      Usuń
  3. Faktycznie ta ostatnia okładka jest fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej z tych powieści i jakoś szczególnie mnie do nich nie ciągnie.O niektórych nawet nie słyszałam wcześniej. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, przeważnie ciągnie do "nowości", a te na pewno nimi nie są :)

      Usuń

Popularne Posty