Tapety na telefon #1

10:07:00 donka reads 4 Komentarzy







 Stworzyłam dla Was kilka książkowych tapet do pobrania :) 


Zapraszam !


                      











                       





                      



POBIERZ TUTAJ



                     







Sugestie:
1.Moja tapeta w telefonie zawsze rozciąga się na 3 ekrany, które posiadam. Co robię?
Włącz painta, stwórz pusty obraz o wymiarach 2764x3840 i wklej do niego swoją tapetę. Następnie postaraj się ustawić ją mniej więcej na środku białego tła. W ten sposób na ekranie głównym twojego telefonu będzie dana tapeta a na pozostałych ekranach zwykłe, przejrzyste, białe tło.
Kolor tła zależy od ciebie.

Tak wygląda to u mnie:


Kiedy ktoś posiada więcej ekranów będzie musiał pewnie stworzyć większy obraz z tłem pod tapetę.


Koniecznie dajcie znać czy ktoś skorzystał i jak Wam poszło z ustawianiem !

Zobacz również:

4 komentarze:

  1. Świetne tapety ;)
    Najbardziej podoba mi się nr. 4.
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę, że się podobają ! :)
      Nr. 4 również wpadł chyba najbardziej w mój gust, pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Piękne tapety.Być może kiedyś skorzystam i chętnie sobie ustawię. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak będzie! Pozdrawiam :)

      Usuń

Popularne Posty