Moja biblioteczka #1

19:46:00 donka reads 0 Komentarzy

Cześć wszystkim! Sprawa o prowadzeniu tej strony nie jest jeszcze przesądzona ale chciałabym dopóki blog istnieje podzielić się z Wami tym, jak wygląda moja biblioteczka. 
Oczywiście jak wygląda teraz, gdyż mam świra na punkcie układania książek kolorystycznie, seriami, z dodatkami, bez dodatków, pionowo, poziomo, ehh :) Ciężko jest się zdecydować ( pewnie coś o tym wiecie?). Zmieniam ustawienie średnio co 1,5 tygodnia.






Co o niej myślicie? Podoba się Wam? Może coś byście zmienili albo macie jakieś rady jak najfajniej ułożyć swoje książki?  Dajcie znać w komentarzach albo na instagramie!




 Na koniec z okazji zbliżających się 600 obserwatorów na moim instagramie www.instagram.com/donka.reads
konkurs :)






Książka jest używana ale w dobrym stanie. Mi już nie jest potrzebna ale mam nadzieję, że komuś posłuży :)  Więcej informacji znajdziecie na moim ig. :)
Pozdrawiam!


Zobacz również:

0 komentarze:

Popularne Posty